Пост про Зеленського… Чуваки, він не поїхав туди, щоб на власні вуха почути, що думають про війну українці. Він не поїхав, щоб…, — блогер

Uncategorized

Пост про Зеленського і моє відверте захоплення.

Сподіваюсь, перед тим як видалити мене з друзів, ви все ж прочитаєте перший абзац. Найбільше в команді діючого Президента мене захоплюють маркетологи. Те, що відбувається протягом останнього року в Україні – це найточніше попадання в цільову аудиторію (ЦА), котре мені доводилось бачити в житті.

Загрузка...

Хто ж така ЦА Зеленського?

Це щирі люди, котрі прагнуть змін у своєму житті. Вони переконані, що саме влада може їм ці зміни забезпечити. ЦА Зеленського вважає, що чесність – це базова риса хорошого політика. Його прихильники – розумні люди, котрі можуть знайти інформацію про зміни золотовалютних резервів з 2014 року, про динаміку росту ВВП, чи зміни у стосунках з МВФ – так, усі ці прекрасні люди можуть знайти інформацію в Інтернеті. Але не хочуть.

Бо вони хочуть обирати серцем.

І геніальна Зе-команда дає їм цю можливість.

Уся маркетингова кампанія Зеленського, і та, що працювала перед виборами, і та, котра підтримує його високі рейтинги зараз – спрямована виключно на емоції.

Я не лише майбутня матуся, котра нещодавно осилила 600 сторінок про грудне вигодовування. Я ще й маркетолог. Тому свою точку зору ілюструю 3-ма простими кейсами.

Кейс перший або «злочинна влада».

Loading...

Передвиборча кампанія Зе базувалась на критиці його попередника. Було обрано близько десятка словосполучень, як то Свинарчуки, Роттердам+ чи Ліпицька фабрика, котрі були штучно нашпиговані згустками негативних емоцій. І НАЙцікавіше в цій історії те, що коли я цікавилась у шанувальників Зе, у чому ж суть славнозвісного Роттердаму, максимально вичерпною відповіддю була така: «Порох наживається на вугіллі». That’s all. Скажіть, я ще можу поставити гроші на те, що частина із 73% навіть не знає, що Роттердам – це назва міста?

Кейс другий або «геройський марафон».

10 жовтня Зеленський вирішив нарешті поговорити з журналістами. Ну як вирішив… Ймовірно, його на це наштовхнули геніальні маркетологи. Пишу про їх геніальність без жодного сарказму, адже саме 14 годин безперервних відповідей яскраво демонструють щирість та самовідданість діючого Президента.

Увага. Я написала «щирість і самовідданість», а не «інтелект та компетентність», адже саме перші 2 риси так високо цінуються його ЦА. Команда Зеленського заздалегідь знала, що він облажається (бо будь-хто на годині 6-ій почав би лажати від втоми), але також ця команда знала, що люди потім говоритимуть: «Який молодець! Який іскрєнній, відповів на усі питання. В нього вже голос сідає, а він все-одно не здається. Бо він наш чєлавєк».

Ну а те, що моя 9-річна племінниця Іри в діалогах продукує більше сенсу, ніж лідер нації – то вже інша справа.

Кейс третій або «відоси – наше всьо».

Відеомаркетинг набуває популярності. 5-секундні перебивочки на YouTube вже давно приносять значно більше користі, ніж білборди над дорогами. І хто цим чудово користується? Правильно, все ті ж геніальні піарники, котрим я пишу цю оду.

Нещодавно я змусила себе передивитись останнє відео Президента – про поїздку в Золоте. Тут тобі і милі беззубі бабульки, і заплакані вчителі, котрі просто хочуть миру, і злі бандери, котрі ніяк не перестануть стріляти, і навіть гречаники по-дамашнєму. Усі ці образи, котрі так торкають наші серця.

Ну звісно що торкають! Бо це груба нагла тупа МАНІПУЛЯЦІЯ. Маніпуляція емоціями.

Чуваки, він не поїхав туди, щоб на власні вуха почути, що думають про війну українці. Він не поїхав, щоб власноруч заборонити солдатам стріляти. Він не повіз їм бронежилети, куплені за власний кошт. Він поїхав відзняти відос! З продуманими локаціями і крутими склейками. Два дні президентства були витрачені на зйомку відео.

І усе це працює.
Розумієте?

73% населення віддали шану ретельно продуманій маркетинговій стратегії. Я горжусь тим, що в команді Зеленського є такі професіонали. Було би трішки радісніше, якби професіонали займались міжнародною політикою, а не примножували фоловерів в Інстаграмі, але і на тому «дякую».

Перепрошую, з хриплявою в голосі «дякую, дуже дякую».

Hanna Sloz

Редакція може не поділяти думки авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.

Будь-який передрук матеріалів з сайту може здійснюватись лише при наявності посилання на puer-press.org.ua, а також на сам матеріал!

Все буде Україна!

Loading...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *